Neohodnoceno
NORCO Range C2 Brown 29
NORCO Range C2 je celodpružený karbonový enduro stroj s propracovanou zadní stavbou Virtual High Pivot, na kterém zdoláte technicky náročné pasáže i průlety flow traily.
Kategorie: | Celoodpružená kola |
---|---|
barva: | hnědá |
brzda přední: | SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm |
brzda zadní: | SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm |
gripy: | DMR DeathGrip Soft, Thin (S, M), Thick (L,XL) |
hlavové složení: | FSA #57E Internal Sealed Bearing |
Kazeta: | SRAM Eagle XG 1275, 10-52T |
Kliky: | SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm |
Materiál: | karbon |
Patka rámu: | UDH |
Plášť přední: | Maxxis Assegai 2.5", Double Down, 3C Maxx Grip/TR |
Plášť zadní: | Maxxis Dissector 2.4", WT, Double Down, 3C Maxx Grip |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Přední náboj: | Race Face Trace 15x110mm Boost, 6 Bolt |
představec: | CNC Alloy, 40mm Length, 35mm Clamp |
přehazovačka: | SRAM GX Eagle |
Převodník: | SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm |
Ráfky: | Stan's Flow S2, 32H, 29" |
rám: | Full Carbon, 170mm Travel, UDH, Ride Aligned™ |
Rok: | 2024 |
řazení: | SRAM GX Eagle |
řetěz: | SRAM Eagle |
řídítka: | Deity Ridgeline, 800mm, 25mm Rise |
sedlo: | Ergon SM10 Enduro |
sedlovka: | TranzX YSP-105 Adjustable Dropper, 34.9mm, 150mm (S), 170mm (M). 200mm (L, XL) |
Středové složení: | SRAM DUB PF92 |
Špice: | DT Competition DB Stainless |
Tlumič: | FOX DHX2 Factory Coil, HSC/LSC, HSR/LSR, Custom Tune, 205x62.5mm Trunnion, 400lb/in (S), 450lb/in (M), 500lb/in (L), 550lb/in (X |
Velikost kol: | 29 |
Vidlice: | RockShox ZEB Ultimate, Charger 2 RC2, Butter Cups, 170mm Travel, 44mm Offset |
Výška do: | 165 |
Výška od: | 155 |
Zadní náboj: | Race Face Trace 12x148mm Boost, XD, 6 Bolt |
Zdvih přední: | 170 |
Zdvih zadní: | 170 |
Konstrukce NORCO Range C2, které vyhrálo ocenění webu Pinkbike jako kolo roku, se pyšní speciální konstrukcí zadní stavby High Virtual Pivot, kde dráha kterou opisuje zadní kolo, když narazí na překážku a jde do zdvihu je šikmo vzad. Díky tomu kolo daleko lépe „žehlí“ terén a udržuje výrazně vyšší rychlost v rozbitých pasážích. Díky kladce se tady také eliminuje zpětný ráz do pedálů, tzv kikback.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář